سلام

قوانین و مقررات جاری در تجارت الکترونیک ایران را پذیرفته ایم.

قوانین و مقررات همان است که جاری است و همه ما ایرانیان باید قبول داشته باشیم.

در این توافق نامه  ” فروشگاه نیوشا “به معنی کل تشکیلات سایت با دامنه و NEWSHA2.IR , DAMNOOSHY.IR فروشگاه و فروشنده و مدیریت خلاصه آنچه در این سایت هست می باشد.

“خریدار “کسی است که در سایت ثبت نام  موفق داشته و مراحل واریز را تکمیل کرده و بهای کالا را پرداخت کرده و کالا را خریده است.

از سوی نیوشا  : تجارت الکترونیک و  فروش اینترنتی کالاها مشمول و ضوابط خواصی است که در این مقال نمی گنجد. “نیوشا ” تابع قوانین تحارت الکترونیک کشور جمهوری اسلامی ایران است.

از سوی خریدار: قوانین بسیار بلند و بالایی وضع شده است تا فروشنده و خریدار بتوانند در کمال صداقت و خوش حسابی با هم معامله انجام دهند. اما ما انسانها تمام قوانین را از بحر هستیم و گویی همه آنرا خودمان نوشته ایم. و ذاتا می دانیم و اجرا میکنیم. مثلا به بقالی میرویم می دانیم که کالا بهایی دارد که باید بپردازیم واین جزو عرف خرید جامعه مان بوده وهست. ویا اینکه فروشنده موظف است کالا را سلامت به خریدار تحویل نماید.

اما چند نکته کوچک  قانون ماست:

1- کالا را در قسمت تو ضیحات به وضوح شرح می دهیم. به ایمیل و اس ام اس و تیکت پشتیبانی  خریدار قبل از خرید پاسخ می دهیم .

اینها را به این امید انجام می دهیم که معامله صحیحی انجام گرفته باشد. و مشکلی برای بعد باقی نماند.

2- بعد از رسیدن کالا به دست خریدار اعلام وصول در همان روز ضروری است. این اعلام وصول به منزله تایید کالا نیست.فقط وصول تائید میکنید.

2-1   برای تایید کالا 2 روز زمان دارد خریدار که اعلام مشکل کالا را انجام دهد.

3- وجه کالا  و هزینه ارسال با خریدار است. قبل از ارسال باید کامل پرداخت کند تا ارسال صورت گیرد.

 

برای پرداخت هنگام تحویل تبصره ذیل را ببینید

 

 

تبصره 1:

الف-اگر 1  عدد محصول می خواهید

در مواقعی که خریدار مایل است وجه کالا را هنگام تحویل بپردازد . باید 20%  قیمت کالا یا کالاها را کارت به کارت  نموده به رسم بیعانه بپردازد .

تا خرید ایشان ارسال شود و 80% بقیه را به پستچی بدهد.بدیهی است در این خصوص با مدیریت سایت و یا پشتیبانی سایت هماهنگ باشد.با تلفن و یا ایمیل در تماس باشید.

ب- اگر چند  عدد محصول می خواهید

اگر چند محصول میخواهید ، ولی میخواهید پول آنرا هنگام تحویل بپردازید .می توانید فقط قیمت یکی از محصولات را آنلاین خرید کنید و بپردازید و بقیه را هنگام تحویل به پستچی بپردازید

 

 

4 – خسارت ناشی از حمل و نقل به عهده فروشنده و سایت نیوشا  نیست. که حمل کننده کالا یا اداره پست دولتی است یا پیک موتوری از یک شرکت رسمی مثل الو پیک است.که کالا را بیمه کرده است.خریدار جعبه و بسته بندی را نگاه کند اگر سالم است و آسیب دیده نیست تحویل بگیرد . بسته های اسیب دیده در حمل و نقل را همان موقع تحویل نگیرد و به پستچی برگرداند.

مسولیت تحویل بسته بندی ناسالم از پستچی  و شکسته و غر شده بعهده خریدار است.و فروشگاه نیوشا  کالا ها را در بسته سالم و کارتن سلامت ارسال میکند.

تذکر:  تا به حال اصلا موردی گزارش نشد که کالا در حمل و نقل آسیب دیده باشد.

-1-4- کالابر از اداره پست دولت جمهوری اسلامی انتخاب می شود و رسید رسمی دارد . مثل شرکت پست  که روش پست پیشتاز و پست سفارشی دارد.. ویا شرکت تیپاکس و یا الو پیک که همگی شناخته شده و معتبر هستند.

5- هرگونه مغایرت با توضیح کالا بدون بحث و جدلی پذیرفته است  و هزینه برگشت را خریدار می دهد و وجه پرداختی سبد خریداش به حسابش باز می گردد. خریدار باید شماره کارت که با آن واریز نموده است  را برای برگشت وجه اعلام نماید.

6- قبل از خرید تلفن و یا ایمیل و یا SMS بسیار مفید است  و معامله را شفاف می کند.

7- در حال حاضر درگاه واریز  امن  و خرید با کارت شتابی محافظت شده و امن با سایت بانک مرکزی  دایر است و اینترنتی انجام می شود. با درگاه آیدی پی IDpay که با سایت ” شاپرک ” بانک مرکزی  پرداخت امن ایجاد میگردد.

روشهای واریز دیگر از قبیل واریز به حساب ، کارت به کارت ، ساتنا/ پایا  هم امکان پذیر است.

که در برگه تسویه حساب ملاحظه می شود.

تا به حال هیچ مشکلی نداشته ایم و به امید خدا  در آینده هم نخواهیم داشت.

سلامت و پیروز  و موفق باشید

فروشگاه نیوشا